蓝天白云下

Sunshine ^^ Rainbow ^^ Aurora ~

Life, moves on :)

Tuesday 24 August 2010

Compilation from Facebook

我知道你们都很爱我...但我不想永远沉浸在永无止境的舒服感和安逸感...我仍渴望上课和上班的日子...我想回到故乡,有我最真切的理由...那里有我最需要及负责的家人们...我知道,那才是最真实的我...

我,珍惜与你们同在的现在,但,也绝不会忘记需要我的未来!

***

I bring my love away, to this foreign territory. Then, I bring my love back, to my dearest homeland.

***

No comments: